მასწავლებელი ჟულიეტა სურმანიძე
საგანი მათემატიკა
გაკვეთილის თემა გეომეტრიული ფიგურები
სწავლების საფეხური: დაწყებითი
კლასი
III -კლასი
დრო 45 წუთი
მოსწავლეთა პროფილი 21 მოსწავლე
გაკვეთილის მიზანი მოსწავლემ შეძლოს ისტ-ის დახმარებით სახატავ პროგრამაში ბრტყელი ფიგურების დახატვა , გაიგოს კურსორის მნიშვნელობა შეძლოს ახალი ფიგურების შექმნა.
ე.ს.გ.-სტანდარტი ისტ.I.3 მოსწავლე შეუძლია ისტ პროდუქტის საშუალებების გამოყენება
.იყენებს სახატავს და ტექსტურ რედაქტორებს მასწავლებლის მიერ ჩატარებულ სასწავლო აქტივობებისას.
.ამზადებს და გადმოსცემს ორიგინალურ ნამუშევარს ქმნის ნახატს.
მათ.III.8.ბრტყელი ფიგურების დასახელება, ამოცნობა,ასოების გამოყენება ფიგურების წარმოსადგენად (მონაკვეთი, წერტილი, ოთკუთხედი).
მათ.III.9.მითითებული ბრტყელი ფიგურის მოდელის შედგენა ფიგურათა მოდელების გამოყენებით.
საჭირო წინარე ცოდნა და უნარ-ჩვევები: მოსწავლეებმა იციან ისტ-ის გამოყენება. შეუძლიათ ბრტყელი გეომერტიული ფიგურის ამოცნობა და აღწერა. ფლობენ ისტ-თან დაკავშირებულ ძირითად ცნებებსა და ოპერაციებს.
შეფასება: განმავითარებელი
სასწავლო მასალა და რესურსები: პროექტორი, კომპიუტერი.
N |
აქტივობა |
აქტივობის
მიზანი |
აქტივობის
აღწერა |
გამოყენებული
მეთოდი-მეთოდები |
კლასის
ორგანიზების ფორმა |
სასწავლო რესურსები |
დრო |
დრო |
|
|||||
1 |
საორგანიზაციო
საკითხების გაცნობა |
მოსწავლეები
გაეცნობიან გაკვეთილის თემას, მიზანს შეფასების რუბრიკას |
ვაგვარებ
კლასის ორგანიზაციულ საკითხებს, ვაცნობ საგაკვეთილო თემას, მიზანს |
ვერბალური ახსნა |
მთელი
კლასი |
წინასწარ
მომზადებული გაკვეთილის მიზანი და შეფასების რუბრიკა |
2წთ |
|
||||||
2 3. |
წინარე
ცოდნის გააქტიურება ცოდნის
გამტკიცება |
მოსწავლეებმა
გაიხსენონ რა იციან აღნიშნულ თემასთან დაკავშირებით სახატავ პროგრამაში გეომეტრიული
ფიგურების გამოტანა და ფიგურების დასახელება |
მასწავლებელი
მოსწავლეებს პროექტორის დახმარებით აჩვენებს გეომეტრიულ ფიგურებსა და უსვამს კითხვებს
: 1.
რას ნიშნავს მრავალკუთხედი; 2.
რა განსხვავებაა მრავალ-კუთხედებსა და წრეს შორის; მოსწავლეები
სახატავ პროგრამაში მონიშნავენ წერტილებს, შემდეგ
ამ წერტილების შეერთებით მიიღებენ ბრტყელ ფიგურებს სამკუთხედსა და ოთხკუთხედს. მოსწავლეებს
კომპიუტერში ინდივიდუალურად სახატავ პროგრამაში მაუსის დახმარებით გადმოაქვთ სახატავ ფურცელზე გეომეტრიული ფიგურები სამკუთხედი,
მართკუთხედი, წრე კვადრატი და მიაწერენ ფანქრით
სახელებს. |
კითხვა-
პასუხი ფიგურებზე
მუშაობა სახატავ
პროგრამაში |
მთელი
კლასი ინდივიდუალურად |
პროექტორი
კო მპიუტერი |
6წთ 12წთ |
|
||||||
4. |
წუთშესვენება |
|
პროექტორით
ვაშუქებ რიტმულ მუსიკას |
,,Energaizeri ’’ |
მთელი
კლასი |
პროექტორი |
2წთ |
|
||||||
5. |
შეჯამება |
კომპიუტერში
მოცემული ფიგურებით ახალი ნახატის აწყობა |
მოსწავლეები
ინდივიდუალურად სახატავ პროგრამაში გეომეტრიული ფიგურების დახმარებით ააწყობენ სახლსა და თოვლის ბაბუას |
ახალი
ფიგურების აწყობა |
მთელი
კლასი |
კომპიუტერი სახატავი
პროგრამა |
20წთ |
|
||||||
6 |
შეფასება |
უკუკავშირის
მიცემა |
ვაფასებ
მთელ კლასს განმავითარებელი კომენტარებით |
განმავითარებელი
შეფასება |
მთელი
კლასი |
შეფასების
რუბრიკა |
3წთ |
|
||||||
გეგმას თან ერთვის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები |
დამაკმაყოფილებელი |
კარგი |
წარმატებული |
ჩართულობა |
იშვიათად მონაწილეობენ
და შეაქვთ წვლილი აქტივობებში |
აქტიურად მონაწილეობენ
და შეაქვთ წვლილი აქტივობების უმრავლესობაში |
აქტიურად მონაწილეობენ
და შეაქვთ მნიშვნელოვანი წვლილი ყველა აქტივობაში |
No comments:
Post a Comment