გაკვეთილის
ჩატარების დრო |
14.11 |
||
სწავლების
საფეხური |
დაწყებითი.III კლასი |
||
მოსწავლის
პროფილი |
21მოსწავლე. 1სსსმ მოსწავლე
მხედველობა დაქვეითებული |
||
საგანი
|
ბუნება
|
||
გაკვეთილის
მიზნები და
შედეგები |
გაკვეთილის დასრულებისას თითოეული მოსწავლე შეძლებს წყალდიდობამდე საფრთხის ამოცნობას; -წყალდიდობისას და მის შემდეგ
მოქმედების წესების დემონსტრირებას. |
||
გაკვეთილის
თემა |
რა
უნდა ვიცოდე წყალდიდობის შესახებ, რათა ვიყო დაცული |
||
ძირითადი
მეთოდები და აქტივობები |
1.
ორგანიზაციული საკითხები- ვერბალური 2.
გონებრივი იერიში -კითხვა-პასუხი 3.
ვიდეორგოლის ჩვენება-ვიზუალური 4.
ახალი მასალია ახსნა-მინი ლექცია 5.
დემონსტრირება-ვიზუალური 6.
შეფასება -ინდივიდუალურად 7.
საშინაო დავალება,მთელი კლასი |
||
რესურსები |
სახელმძღვანელო,
კომპიუტერი, მონიტორი, სამუშაო ფურცლები |
||
გაკვეთილის
მიმდინარეობა ძირითადი
კითხვები ·
ინფორნაციაული ·
გააზრებაზე ·
გათავისება |
პირველი
ფაზა( გამოწვევა ) I აქტივობა მასწავლებელი
სვამს კითხვებს : ა) რა არის წყალდიდობა ? ბ)
თქვენი აზრით როგორია სწორი ქმედება წყალდიდობის დროს ? დ)
რომელიმეს ხომ არ გინახავთ რა ხდება წყალდიდობის დროს ,ტელევიზიით ან ხომ არახართ
პირადად შემსწრე ამ მოვლენის? მოკლედ
აგვიღწერეთ ეს სიტუაცია მეორე
ფაზა სიღრმისეული წვდომა II აქტივობა მასწავლებელი
უჩვენებს ანიმაციიდან „ეს დედამიწაა“ წყალდიდობა ბათუმში .(მასწავლებელი სიტყვიერად
აღწერს თუ რა ხდება მონიტორზე) ჩვენების
შემდეგ განმარტონ საკუთარი სიტყვებით რა არის წყალდიდობა ? რა ხდება ამ დროს? რა
საშიშროება არსებობს ?რა შეიძლება დაინახონ ,იგრძნონ ან გაიგონ წყალდიდობის დროს
.გამოთქმულ აზრებს მასწავლებელი ჩამოწერს დაფაზე III აქტივობა მასწავლებელი
მოსწავლეებს დაუდებს წინასწარ გამზადებულ გამჭვირვალე კონტეინერს ,რომელშიც შექმნილია
გორაკის, მინდვრის, მდინარის, სახლის მოდელი.ავალებს მინდორზე მოათავსონ სხვადასხვა
ფიგურა დასახლების იმიტაციის შესაქმნელად.ამის შემდეგ მოსწავლეების დახმარებით ნელნელა
ასხამს წყალს. ამის შემდეგ სვამს კითხვებს .ა) რა ისრუტავს წყალს ? ბ)მდინარეში
წყლის დონეს რა ემართება? გ)
რა არის წყლის დონის მატების მიზეზი? მესამე
ფაზა გააზრება - რეფლექსია IV აქტივობა მასწავლებელი
მოსწავლეების დახმარებით წაუკითხავს ხმამაღლა ქცევის წესებს ,წყალდიდობამდე, წყალდიდობისას
და შემდეგ. V აქტივობა მასწავლებელი
ავალებს მოსწავლეებს გაააფერადონ ნახატები რომელზეც ასახულია ქცევის წესები , წყალდიდობის
დროს ან მის შემდეგ. შემდეგ კი ხდება წესების დემონსტრირება . |
დრო 10წთ. 10წთ. 6წთ. 8წთ. 8წთ |
|
საშინაოდავალება |
მასწავლებელი
ავალებს მოსწავლეებს მშობლებთან ერთად მოახდინონ წყალდიდობის შემთხვევაში ქცევის
წესების დემონსტრირება და გადაიღონ ფოტო. 1წთ. |
||
შეფასება |
მასწავლებელი
მოსწავლეებს აძლევს საჭირო უკუკავშირს შესაბამისი განმავითარებელ კომენტარებით ინიშნავს
ვის და რაში ან რა ტიპის დახმარება ,სჭირდება. |
2წთ. |
|
მასწავლებელი
:ჟულიეტა სურმანიძე
No comments:
Post a Comment